Tüntetés Reload!

Munkát, kenyeret, hazugoknak kötelet!

Ma este héttől folytatódott a Szegedi tüntetés a kormány ellen. Se többen, se kevesebben nem voltak, mint tegnap. A rendőrök – feltehetőleg a tegnap esti események után - már megjelentek a Városháza előtt, és a tömeget végig kísérték a mai nap folyamán. Atrocitás, szerencsére, nem történt. A tegnapi tüntetés lebonyolítását utólag a JOBBIK szegedi szervezete vállalta magára, bár a tömegben kérdezgetve ezt senki sem hitte el: "Engem nem szervezett semmilyen szervezet", "Ja, utólag, hogy nem volt balhé, én is vállalom, hogy én szerveztem". Szónok is volt, aki elítélte a tegnap esti MTV székház "ostromot" és köztörvényes bűnözőknek nevezte az ott randalírozókat, de hozzátette, hogy amit tegnap Pesten tettek fizikailag a rongálók, ugyanazt tette Gyurcsány mentálisan. A tömeg a Dóm térre majd a szegedi MSZP székházhoz vonult. A Dóm térre való vonulás még a Szegedi Tudomány Egyetem által szervezett II. Szegedi Egyetemi Fesztivál programját is megkavarta, hiszen a színpadot a "vonulási úton" állították föl. A szervezők – bölcsen - a JATE Klubba tették át a koncerteket.

Holnap folyt. köv., 19 óra Széchenyi tér