Mars tér - Szeged egyik kapuja

E héten, szinte minden nap utaztam. Főiskola oda vissza. Végig éltem pár reggelt a Mars téren, és érdekes tapasztalatokat gyűjtöttem. A Mars tér, ha tetszik, ha nem Szeged egyik kapuja. Sokan itt lépnek először Szeged földjére, és innét mennek földeríteni a várost.

Egyik reggel egy biztonsági őr ült egy padon, és nézelődött. Nem tett semmit, de pusztán a jelenlétével elérték, hogy az nap reggel, midőn Én kint jártam, tiszta volt még a buszpályaudvar, és nem voltak kéregetők. Nem tudom, hogy dolgozott e az illető, vagy csak buszra várt, de föltűnő volt a tisztaság, és a jelenléte.
A másik dolog már szomorúbb. Vajon a KRESZ érvényes-e a Mars téren belül? Ott ahol a buszok járnak? Mert a buszok állnak a zebrán, átmennek a járdán, összevissz tolatnak és mennek előre. Néha dudálnak, néha nem. De eddig baleset szerencsére nem volt. Reméljük nem lesz, és nemsokára elkészül az új buszpályaudvar.