Gratulálunk, Király Levente!!!

Ez igen, gratulálunk! Király Leventét választották meg a Nemzet Színészének a Zenthe Ferenc halála miatt megüresedett helyre.

– Próba után hazaérve lepihentem egy kicsit. Ekkor hívott fel Jordán Tamás, és arról érdeklődött, milyen egészségi állapotban vagyok – mesélte Király Levente. – Majd hozzátette: azért kérdezi, mert hamarosan nagyon sokan fognak telefonálni. Merthogy én lettem a nemzet színésze. Ezek után átadta a kagylót Törőcsik Marinak, aki régi jó barátom, és aki gratulált. Hát, sírva fakadtam, na... Ez az igazság.

El sem hiszem, de tényleg. Már korábban is szóba került a neve, de ugye szegedi színész, és bármennyire is zseniális a színpadon, azért csak nem ismerik annyian, mint azokat, akik bérlettel rendelkeznek a kertévékben... És mégis!

Most nem is tudok mást írni, csak ennyit, még egyszer: Gratulálunk Király Levente!